Noll koll?

Nej, jag förstår det. Jag har inte uppdaterat om nånting den senaste tiden, lätthänt antar jag. I början skriver man (iallafall jag) flera gånger om dagen och sen mer sällan, och mer sällan.

Dagarna flyter förövrigt på, sitter nere i Växhuset nu. Första måltiden utan kolhydrater (pasta ris och potatis) utan tog mig sallad till istället, och jag ska försöka hålla det nu. Och så småningom börja träna mer, gör det en gång i veckan nu men det räcker inte alls till. Promenader börjar det förövrigt bli gott om! Framåt går det. Får uppdatera mer om det.

What else?



Skålar med kameran.


Annars tycker jag det är så jäkla tråkigt att aldrig känna ett sug efter en hemmafest, en krogenrunda, en chillkväll eller någonting som har alkohol i sig överhuvudtaget. Jag känner mig tråkig... Men det va mer inne med krogen fredag, lördag när man var 18 fyllda, 2 år sen! Tiden går, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0