Mitt sluta röka-projekt

Jag har inte skrivit ett enda litet dugg om det här för att jag kanske skulle misslyckas och då var det ingen mening med det. Men glada nyheter! Jag skulle alltså sluta röka den 1 september, sen dess har jag kanske rökt som max 4 cigg om dagen och ett undantag för en endaste kväll, bra jobbat Hanna! Igår rökte jag en halv cigg kanske som max, jag tog sista blossen bara. Så framåt går det, idag har jag rökt en hel :( bu, men det är betydligt bättre än 15 cigg om dagen, så jag bör lyckas nu faktiskt. Fimpa!



Jag ♥

Kommentarer
Postat av: monica

kanon hoppas du fixar det..jag ska inte stå med pekpinnen,jag har ju själv rökt som tusan men mår så mycke t bättre nu.Hostar inte och luktar inte fan!!!jag festar fortfarande och konstigt nog så går det bra..heja håller tummarna för dig.kram

2010-09-09 @ 16:17:21
Postat av: monica

kanon hoppas du fixar det..jag ska inte stå med pekpinnen,jag har ju själv rökt som tusan men mår så mycke t bättre nu.Hostar inte och luktar inte fan!!!jag festar fortfarande och konstigt nog så går det bra..heja håller tummarna för dig.kram

2010-09-09 @ 21:21:00
Postat av: Anonym

jaha det blev 2 ggr haha

2010-09-09 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0