Kyckling, wok och nudlar



Kyckling, wok, broccoli, stekta nudlar, paprika och kött och grillkrydda!

Det gjorde susen i kaggen, behövligt var det. När jag ändå är inne på mat så måste jag ju skryta om att imorgon blir det sen middag på Varda med TKC, avslutningar för mina tre små söta tjejor, tråkigt men roligt med en liten återträff :)

Igår bjöds det på alkohol och människor till höger och vänster hos Joppe. Själv var jag nykter så jag har ångest över att jag inte agerade lite paparazzi, den ena värre än den andra. Jag nämner inga namn coffe! 

Jag fick en kommentar här på bloggen, någon anonym som undrade om jag kände Zinar, jag ska inte säga att jag känner han men vi är bekanta ja men vi umgås inte, om man säger så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0