11 september

Ja, vad skulle jag egentligen säga om det?
Joel ville välja det här som vårat datum -.-


Ankom till honom igår kväll någon gång jag, Maria och Ayd. Lugnt med trevligheter ändå tyckte jag! Nu har jag ätit frukost för ett ja, bra tag sen. Vi ska traska ner på stan, det var tänkte att vi skulle gå 12.30 för att Joel skulle kika på skor och ville ha "min feminina åsikt om det" haha! Men nu sover han visst, så det blir till 14.00 istället för då ska han möta sin far och jag Emelie, så får vi se vad en Emelie och Hanna-dag erbjuder!

Åh, BRB väcka honom. Puss

Förresten, i det första inlägget så skrev jag att det blir tråkigt att sitta och läsa om vad jag gör om dagarna, det är inte intressant liksom men det har blivit mer och mer så, vad fan ska jag skriva om egentligen?! Mitt intressanta liv

Kommentarer
Postat av: :)

är du kompis med zinar:P?

2010-09-12 @ 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0