Mimer är bra långsamma

"Du har inte blivit erbjuden visning av lägenheten i första omgången. Ha gärna kvar din intresseanmälan. Vi kontaktar dig om du kommer på tur."

Blä, jag blir så trött. Om dom inte ens kan erbjuda alla som söker en visning trots vad som står i min ansökan eller inte, dom borde kunna ge människan en chans oavsett vem eller vad det är som kommer att betala hyran, oavsett om man har jobb eller inte. Alla människor är värda en chans även om det alltid finns människor som kommer att vara "högre" än dig, så alla är faktiskt lika mycket värda. Så är det!

Det här med lägenhet går inte så snabbt som jag hade tänkt mig, jag ska ta och ringa Ikano snart och berätta hur det ligger till, så man kanske har några procents större chans till att få en lägenhet. Sen ska jag även ringa privatföretag och kika hur det ligger till med lediga lägenheter på den fronten.

Jag kan helt enkelt bara vänta och hoppas!
Wish me good luck, det behövs i såna tider :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0