12.12

*Knock knock knock*

Idag har jag inte lyckan på min sida, jag har varit så jäkla tjurig hela dagen. Det måste ha med vädret att göra, det är ju stormoväder och sjuk börjar jag bli ännu en gång när jag knappt hunnit blivit frisk igen. Jag och Zamuel skulle iväg och testa olika gym resten av veckan men det får bli nästa vecka iallafall. Så istället för friskvården idag tar jag en promenad med min vän Maria mot Djäkneberget och fotar istället.



Fotografering + redigering är nu inne på mitt egna-jobb! Och jag kommer lägga upp bilder på bloggen så jag ska slippa samla 1000-tals bilder på datorn, om det inte intresserar er så kan ni bara hoppa förbi den mappen.

Sen ska jag till Joel och bli bjuden på mat, förmodligen bara makaroner med tanke på att han inte är en mästerkock precis, men jag bad honom slänga ihop något. 2 ynkla månader idag, det hade kunna varit ett år, 3 månader + nio dagar men nu började vi ju om så det fick bli såhär men 2 månader är bättre än inga månader! Puss puss puss och kram mi corazon!


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej :) allt bra? kram

2010-11-10 @ 15:37:46
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0