-15

och snart är vi inne i härliga december. Det är svinigt kallt men dock längtar jag till julafton, känns som om man blir som ett litet barn. Men å andra sidan så är det ju samma sak varje år, jag tror inte på tomten längre osv, men maten. Det är typ den jag längtar efter, sitter bara och tänker på Joel som endast äter potatis och köttbullar. Medan en annan väljer och vrakar av allting!

Det man kan göra när det är -15 är att vara i Skerike och hyra en sjujävla massa filmer och tända igång brasan, så det pyr. Det är härligt. So we did! Vi hyrde jättemånga Johan Falk-filmer på stan för ett tag sen så idag fick vi en extra film på köpet när vi hyrde Shrooms och någon ny Halloween med Michael Myers (min värsta mardröm), vi fick ett tips om en film som skulle vara som en Sawfilm, om inte bättre. Stämde dock inte, så se inte The Collector. Den var för kopierad!



Här är mitt tips! Den är grym! Over and over again


Kommentarer
Postat av: mathilda

sjukt trippy film asså =P

2010-11-30 @ 19:17:17
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0