Unluck

 

Blev en bingolott ikväll, eller två för Michaela.
Men som vanligt så fick man väl fyra i rad på
sin höjd, Agneta Sjödin kan dra med sin
balklänning i bingolotto! Pfffff, vad förbannad
man blir, nitlott varje gång. En dag är det min
tur men hur mycket måste man då satsa?!

Kinamaten satt fint i kaggen, kittlar dödsskönt i kistan! Nyårsafton imorgon då, det känns överskattat och inte som andra år - man hade planer redan i september-oktober, man var desperat efter "rätt kläder och rätt fest" krogen/inte krogen osv? Men i år känns det 12 gånger mer avkopplande vilket känns skönt. Känns inte värt att supa 12 timmar i sträck och vakna med dödsångest och minnesluckor, vad har omvärlden för planer då? *0 kommentarer som vanligt...* Tråkmånsar :)

Börjar bli solblind nu tror jag, ser inte själv om jag är brun eller vit, ioförsig var det väldigt längesen innan jag solade dom två senaste gångerna, förut solade jag verkligen regelbundet men nu börjar jag känna mig mänsklig igen, normal dvs. Får verkligen mycket dåligare självförtroende när jag är blek, I feel good, durururururu... Senaste 35 minuterna gjorde sitt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jooo, jag ska vara hemma med min älskade dotter, Alec och min bror. Vi ska äta gott, dom ska dricka lite och jag kanske tar någon cider. Sen ska vi smälla lite raketer och jag ska njuta utav att se Elinas reaktioner på raketer detta år. Älskar att det är olika reaktioner varje år, men hittills har det alltid varit positiva =) Sjdå HannaPanna? :)

2010-12-31 @ 02:24:38
URL: http://lindagusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0