Sweet saturday

Ber om ursäkt för mitt inlägg igår, det enda inlägget dessutom men alla har sina dagar, inte sant?

Jag skulle jobba igår kväll och det gick bra, det var dock den segaste kvällen där jag har upplevt. Knappt en enda kotte där på hela kvällen så det gick långsamt men bra. Jag tycker ändå det är roligt med caféjobb så jag överlevde trots mitt humör som dock höjdes när jag kom dit, pusta ut :) började dock må illa efteråt och när jag kom hem till Michaela men det gick över efter några timmars sömn.

Så ringde pappa och väckte mig, sitter nu redo för att träffa upp honom och Monica, vi ska åka och kolla på en kamera. Lycklig tjej!

Julafton på fredag, jag får julstämning vid första advent, då vet man att det är nära men såhär snabbt har det aldrig känts som det gått till julafton och snart är den här, och snart över också dessutom. På tisdag har vi avslutning på Tjej och kill, måndag och tisdag ska bara spenderas till att laga mat, julmat, buffé. Fan vad nice! Maten är ju nästan det bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0