Suger efter andan

Jag har aldrig gått upp så snabbt från sängen som jag gjorde imorse. Michaela sa till mig igår kväll att hon skulle gå upp först och göra gröt och väcka mig när det är klart, och jag flög upp snabbare än blixten - jag hade till och med humöret med mig. Och fan vilken bra dag det blev!

Sen kom Jenny och hämtade oss, slira iväg till Hälla och vad det nu innbar, Siba, Expert, Ikea, On off, Rusta osv + shoppingen. Blev en slit och släng dag bland rean, gillas. Dock hittade jag inte så mycket men egentligen var jag bara ute efter min kamera som dock inte har kommit in än men den är på väg, han ville ge mig rabatt på en annan kamera först för min väntetid hade blivit ganska lång, men jag väntar på min fina kamera. Den var bättre, blir bäst så :)

 

Lite nödväntigt fick jag med mig såsom ett nytt comviq-
startpaket för nu känner jag att det är dags att byta
nummer, vore skönt. En söt sommartopp och en stickad
från Gina, och min fina väska! Åh den talade nästan till
mig och fick följa med mig hem, PS den är inte grå utan
svart, kameran ljög visst lite. Ett USB-minne slank med å!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0