JP has talking

"Det finns inga lagar nio meter under marken".

Petterssonarna sitter och snicksnackar här ute i Skerike och Jenny fick det på tal. Onödig men intressant fakta! Do you get it?! Helt sjukt. Man kan alltså bokstavligt talat stå och döda en människa på vilket sätt man vill, så länge man är nio meter under marken, det är sinnessjukt! Dock får man väl ta konsekvenserna när man kommer upp ur sin grop men ändå. Det är mycket med det jordiska...

Jag hittade en gammal bild i Angelicas blogg
från Lollos festis ute i Tällbo i våras, vår!


Kände bara att jag ville snabbuppdatera innan jag går till sängs, så that's what I did! Jag har ju inte 20 000 läsare, snarare fem trogna. Varför i hela friden uppdaterar jag fyra gånger om dagen?! That's the question

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0