God morgon!

Inatt har jag inte sovit nå bra, har vaknat och vänt och vridit mig under nattens gång men jag vaknade med glatt humör ändå, kanske för jag ska ner på stan med Angelica en sväng och äta kinamat i samma veva? Det är min höjdpunkt på dagen, jag älskar kinamat, speciellt buffén på Choys Garden, mmm!

Så snart tänkte jag runda av och göra mig lite söt för dagen, jag solade 35 minuter på Djäknesolen igår med en halvdan och kass " fläta jag hade igår som Michaela var tvungen att ta kort på,

 

Ja, visst ser håret långt ut men jag kan inte förneka
att jag inte måste klippa av en dm av det, fyfan. Så
är färgen i huvudet på mig inte sådär dåsig utan
faktiskt mörkbrunt, det svarta försvann så snabbt
med tanke på att det är tonat, vill inte färga och slita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0