Style by Tyra

Satt och läste ett inlägg på Kenzas blogg här för en stund sen och hon visade att hon hade nya örhängen och en ring från stylebytyra så jag blev bara tvungen att klicka in mig och kika vad det fanns att erbjuda från Tyra och det visade sig finnas mycket tjusigt (bla detta, gillar! skarpt):



Jag personligen tyckte djurmotiven funkade som perfekta motiv!



Armband är något jag använder mer än annat men jag hittade även lite
söta ringar, halsband och örhängen också som jag tror kommer gå hem!




Inte även bara snyggt utan billigt också! +++++ i kanten.

Kommentarer
Postat av: mathilda

mycket snygga smycken !!

aah de e ju bra att de nästan e 4 så då lär man klara sig skapligt i allafall men bor du hemma fortfarande eller hade du flyttat? :)

okej aah man får ta de som ges nu för tiden, även om man inte önska sig de.. :/ de som e så tråkigt att man hällre går på soc än till de tråkig jobbet lixom :/ aah tack :) hoppas på ett jobb i etuna som ja får veta nästa vecka någon gång :)

2010-08-26 @ 12:44:00
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: hanna

nej jag bor kvar hemma med mamma så jag klarar mig ju iallafall. lycka till med jobbet osv i eskilstuna! hälsa brallan också :)

2010-08-27 @ 19:51:15
URL: http://petterss0nhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0