Obs, Linda här igen!

Oj så det kan gå! Nu är Linda här igen för att pilla med designen, och jag tycker självklart att jag måste ju skriva ett inlägg till Hannapanna banan's alla läsare! Man kan ju undra hur lång tid det tar innan Hanna själv märker att jag är här och skriver?! Hihi. Men, hon får ju faktiskt skylla sig själv som är så seg på att fixa bilderna som ska in i menyn! Hallå, tror hon att jag har hela dagen eller? Nej för det har jag faktiskt inte! Jag har barn att hämta på dagis, och ett hem att städa. Sen ska jag faktiskt på Harry Potter idag! Tyck vad ni vill men jag gillar faktiskt Harry Potter :) Nej, nu får det vara slutskrivet för idag, och jag vet att Emelie kommer tycka detta inlägg är roligt iaf! Puss och Kram MammaLinda :)

Kommentarer
Postat av: em

HAHAHAHAHAHA "jag vet att emelie kommer tycka detta inlägg är roligt iaf" ahha asså liiiinda <3

jag gillar också harry potter faktiskt :)

2010-11-17 @ 11:29:52
Postat av: hanna

jag med! :D

2010-11-17 @ 13:36:07
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: guevacci

ny chans i dagens blogg om du inte vann :)

2010-11-17 @ 19:08:27
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0