Sista dan på veckan

Jag kan ju börja med och tacka Mattias och Mikele för en trevlig kväll hemma hos dom igår, twinsen som precis har fyllt år. Jag kan ju säga att jag inte blev friskare av det, snarare tvärtom! Men vad gör man inte när det är kalas, får ställa upp för laget tror jag det kallas. Men man får sona för sina brott.



Jag träffade Anky tidigare i hopp om att få tillbaka mitt liv iallafall för en stund, känns som om jag har suttit inne i århundraden och några århundranden till får jag nog räkna med. Vi har vart hemma hos John och spelat kotten med han och Niklas, kul var det inte. Är man trög så är man, hoppas det inte smittar av sig bara. Syftar på John och Niklas som hade tappat huvudet någonstans, för kotten hajade dom inte för 5 öre! Kommer ni ihåg det? Awesome :)

  
Nu kom febern tillbaka tydligen, suck och usch. Är det bara
jag, eller det ska väl märkas att det är söndag? Nu ska jag
avnjuta en rejäl kopp kärlek och Miss secret agent om 2 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0