Lonely mornin'

Det det bästa jag vet, ensamma mornar/dagar, speciellt när man är hemma och är sjuk. Oftast blir det en lång frukost till något bra TVprogram (det är inte alla som har tur som jag, och kan titta på OC), och jag bara älskar att vara hemma och ta det lugnt på morgonkvisten!

Idag känns det faktiskt bättre så till imorgon får jag kvickna på mig lite till och släpa iväg mig till jobbet, det ska bli skönt faktiskt. Rutiner och folk igen, känns som det var flera veckor sen trots att det bara var någon dag sen jag umgicks, jag är så dum som alltid går ut för tidigt för jag känner mig "okej" och sen - samma visa igen, men nu så måste jag klara mig från visan x2, det tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0