Away with it

Nej, nu är jag trött på det svarta. Nu när det är ljust 24 timmar om dygnet, sol och varmt i luften så är det inte svart som gäller (även om jag inte är hundra på't än, det är jävligt fräscht med kolsvart på sommarn till ett brunt ansikte), utan jag vill bli mer ljusbrun, jag vill ha tillbaka min vanliga färg. Går det? Nej, jag tror inte det finns på världskartan, ljusbrun med ljusa nyanser just såhär om sommrarna.

Jag har ju använt toning så det är ju i alla möjliga färger nu, det var ett tag sen jag färgade men det tar ju ändå ett tag innan färgen försvinner helt och min vanliga färg börjar krypa tillbaka, någon som har tips? Allt förutom blekmedel, det går jag inte med på. Svinto är inget för mig!


Nog var det ett år sen det här iaf. Chubbyface :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0