Vårkänslor

Något jag tänker på var m mornarna om den står utanför fönstret. Nu är det ju snö och kallt än men jag tror ändå att det är våren som är på väg, imorse när jag gick till bussen tyckte jag nästan det kändes varmt (inte varmt men varmare...), senare på dagen blev det dock kallare.

Jag mår mycket bättre psykiskt och det tycks vara så att folk runtomkring mig också märker av det. Jag är en sån som gärna vill göra saker själv och i min egna takt och får jag press på mig så är det lätt hänt att jag backar bakåt istället för att leva på pushen folk ger mig, jag vill pusha mig själv. Och det är det jag gör nu, iallafall när det gäller en praktikplats (jag är ganska kräsen när det gäller sånt pga otäcka praktikplatser jag vart på tidigare).

Jag känner även att huvudvärken har dragit sig ifrån mig!
Och gissa hur grymt det är? Det är skönt som satan att inte behöva
oroa sig för om jag ska ha huvudvärk när jag vaknar osv osv.

Jag vet inte vad det är som gör att jag mår bättre men uppenbart så är det ju något iallafall, och jag tror eller närmare bestämt vet att det är våren som kryper i kroppen på mig, åh jag längtar :)


En gammal bild på mig och Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0