Ung Resurs

Jag vet om att jag är så jäkla dålig på rubriker, så jag förstår om det inte känns lockande att läsa ett inlägg om Ung Resurs (men tro mig, ska inte ha någon diskussion om ämnet, har bara dålig fantasi).

Imorse vaknade jag av mig själv och åkte till Växhuset 40 minuter tidigare än vanligt, för att hinna komma ifatt Big Brother, och ja som sagt så börjar det bli en BB-blogg men det är inget jag kan göra åt tyvärr, jag är besatt, that's it! Så nu har jag bara gårdagens avsnitt kvar men det är ju såhär det kommer se ut tills jag får TV11 eller åker hem till Joel, haha. Och jag måste säga att jag hatare!

Vi har precis ätit frukost, ska ut på min första ciggarett och försöka slippa undan att sy, jag tycker faktiskt jobbsökeri och ansökan till Ung Resurs t.ex. är mycket viktigare, sen drar vi iväg på möte om Ung Resurs, eller möte och möte, information. Det är klockan 11.00 på Jobbcentrum för er intresserade!


Och jag måste vräka ur mig att jag måste färga håret
och dessutom måste jag börja sola. Nu ser jag 2 blek ut

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad fin o fräsh du ser ut Hanna :) fint o se <3

2011-04-12 @ 11:24:58
URL: http://johannazoe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0