TV11?

God kväll, jag sitter just nu hos mamma och blir snart ensam. Jag har suttit och fipplat på TVn och letat som en dåre efter TV11 och sökt och haft mig, men fortfarande ingen TV11 och det tycker jag är skumt. Okej att alla inte får det automatiskt, det handlar ju säkert om vilket bolag man har osv men att det inte går att uppdatera, jag får väl helt enkelt hoppa över Big Brother ikväll, vilket skit. Är det någon som vet när avsnittet läggs upp på Internet?


Jag har förälskat mig i en av Kayas valpar som just
nu kallas för Lisa, det är hon längst upp till vänster!


Men jag vet ju även att det innebär ett stort ansvar att skaffa hund, ungefär som att ha ett litet spädbarn hemma. Det är för Guds skull värt det men inte när man inte har något hem att ge till hunden hur mycket jag än vill det. Hade ju velat önska mig henne som tidig födelsedagspresent men jag får nog inse att det får ta ett tag innan jag skaffar mig en liten!

För att se fler bilder på valparna så klicka här.

Något annat jag vill ha är en Leopardgecko som ska heta Texas! Det är ju även ett bra hundnamn men självklart vill jag ju ha en liten tjej. En ödla ställer ju inte såna stora krav så det ska nog gå bra även om jag flyttar hem till mamma så småningom eller om jag har lägenhet, lite enklare med sådana djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0