Tredje hålet

Missuppfatta mig icke nu, kan nog lätt göra det med tanke på min rubrik.

Men det är såhär att jag har vart hos tandläkaren en bra stund nu på morgonen, polerat gaddarna osv och letat efter hål. Det hittade dom, inte ett fullbordat hål så jag ska tillbaka och laga det den innan det blir värre 20/4, jag minns knappt hur det känns att laga. Min tandläkare (som förövrigt är ny för mig) sa att jag bara har haft två hål tidigare, i hela mitt liv. Det kändes ju apskönt, jag trodde det var mycket mer än så. Och så är en visdomstand på väg upp, jag visste det! Usch.

Ska bli nogrannare på det här med att borsta tänderna, och även tandtråd och så fick jag recept på Flour som jag ska hämta sen, sen blir det tandborstning i full rulle!

Jag gillade min förra tandläkare och var lite nojig över min nya men hon var ung och livlig, trevlig som tusan. Och hennes assistent likaså så nu kommer jag nog känna mig 40x tryggare vid varje tandläkarbesök, toppen :)



Förresten, vilket sjujävla tråkigt inlägg. Vem bryr sig om min nya tandläkare? Eller mina tänder? Hahaha

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt med hål :/

2011-03-15 @ 14:12:09
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ♥ESSEY♥

Sv: Är i skolan -.- ska snart åka hem till en kompis :D

2011-03-15 @ 14:24:49
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: Becca

Allt bra idag?? :D

2011-03-15 @ 21:47:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0