Tatuering

Nej, jag ska inte tatuera mig. Men min syster skrev nämligen tidigare och frågade om jag ville ha en tatuering gratis, men jag vågar inte vara försökskanin, vet inte ens om jag vill gå till någon "hemmatatuerare" hur länge den än hållt på, om jag inte vet att han/hon är bra, i hopp om att det ska bli snyggt. Jag vill vara bombsäker på alla sätt och vis, jag har iallafall två texter jag länge har funderat på, var när och hur är frågan?

Det här är ena texten, hoppas ingen läsare snor min idé nu bara, men den här texten sitter nog på någons kropp just nu ändå men huvudsaken är att jag inte vet någon som har den, då gör det inget :)

Och nu är jag ju verkligen inte säker på storlek, typsnitt och var jag ska sätta den, det var bara något jag fixade snabbt i Paint, men håll med om att budskapet är riktigt bra?

Forget about yesterday, live for today and pray for tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0