Please God

Jag har varit lite hostig men inte alls såhär, jag vill informera er om att jag är sjuk och mår inte alls bra! Så vad jag har gjort idag? Fräst näsan x1000. Jag har ont bakom ögonen och det känns hela tiden, så fort jag rör på ögonen. Klena jäkla bihålor, så nu är det väl bara att pimpla thé, leva på Alvedon och be till Gud helt enkelt. Har ni tips om bra kurer för förkylning, let me know then.


Titta på dom här små korvarna, hade jag kunnat hade jag nog velat ha
med mig allihopa hem, ska nämligen åka och hälsa på Emelie snart och
då får jag träffa dom här goingarna och att ta sig därifrån, ingen aning
om hur det blir. Separationsångest antar jag. Länk till Kayas blogg!

Kommentarer
Postat av: Becca

snöar det hos dej idag?? :O

2011-03-09 @ 15:16:31
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Sara

Så söta!

2011-03-09 @ 22:01:45
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0