Lite fattigare

Jag och Michaela åkte iväg till Stockholm igår, perfekt buss tyckte jag. Den gick 09.00 ifrån station här i Västerås och man betalar 100:- direkt på bussen i antingen kontant eller med kort, och så var vi framme 10.20 i Stockholm och så gick bussen tillbaka klockan 17.00 och hemma 18.20, how perfect? Tipsar er bara.

 
 
Vi blev lite i extas jag och Michaela när vi hamnade i någon affär, vi tappa
bort varann på en gång! Måste säga att jag faktiskt inte hittade så mycket
som jag hade trott, vilket kanske bara var tur? Jeansen var jag i behov av
men annars så slank resten bara med, men titta på dressen. Vem vill inte ha
en sådan att mysa i då?

Vi satte oss och åt också, det blev en tacotallrik för min del, sen satte vi oss
bara längs gatorna och tittade på folk under en kaffe och en cigg, solen bara
lös rakt ner i nyllet på oss, kändes sådär fjantigt härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0