Happyness

Att Cilla åkte ut BB igår gjorde ju dagens lycka! Katerina är roligare än Cilla, hon gjorde inte sån stor nytta i huset ändå även om det var lite småkul med deras små fighter imellanåt. Det vore ju bara konstigt om Sanna fick lämna huset när hon och Rodney har förlovat sig och så, vad tror ni angående det förresten? Själv tror jag det är falskt. Vore ju bra tråkigt med ett fulspel endast för uppmärksamhet. We'll see.

Förresten kan jag avslöja att Tobias kommer att lämna huset/har lämnat, antar att man får se mer av det ikväll. Satt och glodde lite på Live efter programmet igår och då avslöjade han att "han hade business som var väldigt viktiga". Då blev vi av med han :)


(Absolut inga lebbfasoner på G så att ni inte
får för er massa saker, har bara inga bilder)


Michaela var generös och ställde sig vid spisen igår, så jag kan passa på att säga tack för maten jag åt för en stund sen nu när hon ändå klämdes in i det här inlägget. Det blir sol och gym efter dagens slut, ikväll blir det bara massa mys!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Man kan pussa en tjej utan att vara lebb (:

2011-03-08 @ 10:57:16
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0