Glitter och Glamour

Som sagt, när jag väl börjar blogga så bloggar jag ett par gånger om dagen iallafall men sen kommer dom här små pauserna, eller vad man ska kalla det. I know. Men jag har ju flyttat hem till mamma nu också och där finns inget internet (än) men det kommer.

Jag jobbade på "Glitter och Glamour" i helgen, som kallskänka, värdinna, diskplockare osv. Allt-i-ett, det var snittar som skulle göras med lax och leverpastej och lite allt möjligt, och det var cider som skulle i glas med björnbär och det skulle dukas och fixas fint tills gästerna kom, 9 timmar blev det i torsdags och 8,5 i fredags. Tycker ju sånt där är superkul så det gick som på smort!

Och i lördags kom Michaela hem till mig på tacos och sen drog vi ner på stan för att titta på showen själv, fan vad grymma dansare och sångare egentligen är, jag ville se mer mer mer.



Jag är hemma hos Joel just nu, vanligtvis följer vi Solsidan
tillsammans (nerladdning) men nu hade han redan kikat på
det den jäkeln så jag ska krypa ner i sängen och titta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0