Inte min dag

Nej, det har visst inte varit min dag på några dar nu, känns helt utmärkt! Jag har nyss färgat skallen orange, eller ja. Det var i hårbotten det tog, för 150 riksdaler, känns ju inte helt okej det. Så jag faila på toningsschampoo, så då får det bli till att bleka ändå då, svinto säger jag bara. Ekonomin är ju inte på topp heller, men efter blekningen är det ljusbrunt som gäller, vad tanken är iallafall.

Matematik då... På den fronten är det inte heller helt okej, känner att jag behöver coach-Matte snart igen, blocket har tagit slut också. Klottra vägg? Åh, blir så förbannad. Frustrerad. Arg. Känner pressen, prov om cirka två veckor.

Ledig imorgon iallafall, gissa vad jag ska ha för skoj då? Läs över! Fet suck.

Mvh
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0