At Jessica's

Sena nätter (mornar), kedjerökande, skitsnack, häng i tvättstugan, städande och diskande, där har ni min kväll. Och idag ser den ut såhär, sena mornar (dagar), väcka Jessica, Blippa på Ica Maxi och entrecote!

Man hinner med ganska mycket här om man säger så, en punkt i taget iallafall. Somnade vid 4-tiden någon gång och ställde larm på klockan 11 men lyckades somna om till 13 då larmet gick för mina p-piller, nu har jag huvudvärk (får alltid det när jag sover för länge och såhär sent, ovan tjej), men det kanske är värt det. Jag har inte sovit ut sen jagvetintenär.

Nu til the bedroom, hoppas jag hittar en visselpipa på vägen så jag kan väcka kvinnoskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0