Andra året

Igår tog jag mitt första dopp, på Sundängen (där vattnet alltid är varmt), årets jävla myt det där med alltid. Hade tjatat om att få bada hela dagen och så kom jag iväg på kvällen med Angelica, David och Mikele. Tog modet och hoppade från bryggan, kramp i hela kroppen vare ja, om det var värt det? Det är en helt annan fråga.

Idag är det studenternas dag iallafall. För andra året i rad får jag stå och kika på min gamla klass, fulla och glada på vagnen. Åh, det känns lyckat det här. Drar med mig Emma iallafall (som också är lite sådär utebliven från klassen), då är vi ju 2, thats good. Vi ska iallafall ta en öl, alltid nånting! Sedan åker jag och grattar Sara hemma hos henne, och sen blir det vin och jordgubbar med Jessica! :)



Vi utan klänningar och mössa klappar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0