2morrow is the day

Jaha, imorgon var det min tur att fylla år. En gång om året och nu går det bara utför. 21 år, en sån där tråkig mellanålder, precis som 17 år - helt värdelöst, det vet ni va? Men fredag däremot, det blir bra. Det blir super, det blir kalas. Alkoholen in och vettet ur. Det var inte igår kan man säga, då ska jag rocka loss!

Imorgon är även the big day för min Anka
och jag tänker skänka henne all min lycka.



Förresten har jag ju färgat håret nu, vet inte om jag blev sådär jättenöjd jag trodde att jag skulle bli, jag ville ha en ljusbrun färg och sedan dra i några ljusa slingor. Men det blev lite ojämnt (inte undra på med tanke på färgen/färgerna jag hade innan) och rödbrunt, kopparbrun. Slingor? I dunno. Vad tyx? Ni ser ju bilden i förra inlägget. Kanske drar i lite slingor ändå. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0