Svensk sommar

Blir deprimerad av att sommaren snart är slut. Vi är mitt uppe i juli månad och inte har vi väl ännu haft bra väder? Eller har vi? Känns iallafall inte som att jag har solat och badat någonting knappt. Synd att det kalla halvåret alltid känns som 12/12 månader, suck.

Och här sitter jag, framför datorn. Tänkte ta och plugga lite matematik, inte igår. Ska man orka på sig en promenad också? Jag har blivit så lat på sistonde, matälskare har väl lätt för sånt. Hahaha, vet inte vad som händer. Måste tillbaka in på banan igen, gled ut på ett bananskal på det onyttiga, flottiga. Mums! På tal om det ska jag göra iordning laxpasta, my god vad gott :)


Känns ju som förra veckan, men i själva verket var det maj, snabbt går'e ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0