Myshowroom

Jag vet inte varför (typ pga reklam på Hugos blogg, varning på mig, I know) men jag gick bara och skaffade mig en ny blogg, den här är ju totalt värdelös. Visserligen har jag väl några stackare som läser den här smörjan men jag är trött på det om jag ska vara ärlig. Kan inte göra om designen för jag är värdelös så den ser likadan ut nu som för hundra år sedan. Jag har samma gamla kategorier, samma gamla bilder. Att förnyas kallas det.

So check it out <---

Tänker dock inte ta bort den här, den ska sparas men tycker det är roligare att blogga om det känns nytt och fräscht. Och förresten tipsar jag er om Myshowroom för att allt är så mycket enklare. Verkar det som iallafall. Enklare att skapa en design, enklare att lägga upp en header, enklare att ändra typsnitt osv osv osv. Sånt jag liksom riktigt varit så haj på. So, good by my lovers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0