Åt helsicke

Jag hostar som en jäkla tok om mornarna, imorse kom det nästan lite spya. Jag avlider, undrar om det är pga vädret jag känner mig såhär eller för att jag har hoppat över från Bäckbyskolan till Hällbyskolan? Det är tydligen jättevanligt att man blir sjuk när man hamnar på nytt ställe, men det är klart. Nya baciller och bakterier, sen blir jag nog imun. I hope!

Sen det här med matematiken, åt helvete säger jag bara. Prov på lördag tydligen, men det blir måndag man lämnar in det, tack och lov. Jag ligger efter så inåt helvete och kommer nog inte förstå mycket, undrar om dom har överseende. Fan, jag visste det redan från början. Men så ska jag inte säga nu, än är det inte för sent. Får plugga på det viktigaste i helgen och hoppa över en massa och sen får vi se, kanske har jag Gud bredvid mig :)



Avnjöt årets frukost iallafall. Ser ni Hugo där på skärmen? Min man Hugo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0