Vecka 2

Går in i vecka 2 idag när det gäller mitt kaloriräknande, även om den där chipspåsen i lördags förstörde mycket för mig så är det trots allt en gång och en gång i veckan har jag tillåtit mig själv att äta även om jag inte är sugen varje vecka så är det ändå inga problem (får tänka på hur många gånger i veckan jag åt massa skit förut, typ 7/7). Så jag fortsätter, gym på onsdag och jag taggar till redan nu, nu jävla ska det hända något, något måste ske innan paniken sprider sig! Och nu säger jag inte att jag väger 20 kilo för mycket men jag vill bli av med det "onödiga" fettet som lovehandles och dallriga lår, inget fel med det :) hakar nog på Michaela för några simturer någon dag i veckan också!


Nu är jag verkligen trött på det här.
Jag vill ha vår - blommor som växer
och träd som blir gröna och doften
som blir annorlunda och varmare sol!

Så är det förresten fyra månader fyllt med kärlek mellan mig och Joel idag (som egentligen kunde vart ett år, fem månader och fem dagar men vi körde på en nystart) så jag hoppas att han tillåter massa mys idag istället för massa World of warcraft och Two and a half men, Joel i ett nötskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0