Just nu

Sitter och sneglar på Family guy i vardagsrummet, har två laxfiléer i micron för jag och Michaela skulle äta lax-pasta idag vilket är väldigt gott och var väldigt längesen. Har kommit fram till att jag gillar fullkornspasta bättre än vanlig. Och jag ser verkligen fram emot mat då jag har fått i mig två mandariner idag. Hunger på hög nivå! Får göra det bästa av min situation då Michaela blev plötsligt inringt på jobb.

 

Just nu, sitter som en mumie inlindad i en filt med mina bästa tofflor och datorn i knät och väntar på att något ska hända :) haha, typiskt och tragiskt. Då vet ni vad jag gör ikväll då, tittar på film? Äter? Målar naglarna med stopp och väx? Ja, typ så


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

fy faan... gick mötet bra då? Om siba?

2011-01-23 @ 16:33:27
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh tack du :D

2011-01-24 @ 18:00:13
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0