Jag faila

Ni vet när det nästan har gått en vecka utan sötsaker och allt vad det betyder, när man känner sig stolt och verkligen känner sig på G, tror att man kommer klara det galant?

Det är då det spricker, så fail. Igår blev min chipsbrain helt inställd på chips, och jag är verkligen en chipsmänniska. Jag kan nog klara mig utan godis i månader för det är inget jag tänker på och blir sugen på, utan det är chips. Kan helt enkelt inte hålla händerna i styr från det, inte dagen efter en fylla iallafall, det är då suget kryper sakta men säkert sig fram. Fan, jag misslyckades!

Men å andra sidan, en gång i veckan gör ju inget. En gång misslyckades jag, jag tänker fortsätta och gå rakt på. Imorgon är jag inne på V2 och att en chipspåse under hela veckan stör inte mig, det var bara ett avslut, right? Haha, jag kan inbilla mig det och hoppas på att min chipsbrain håller sig stark nog. Nu kör jag vidare!



(om det där var min chipspåse med grillsmak så hade jag
stängt in mig och bosatt mig i en grotta for the rest of my life)

Chipsbrain's out

Kommentarer
Postat av: mathilda

ja verkligen :P

2011-01-09 @ 13:43:01
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0