Vilket sjujävla humör!

Och då menar jag verkligen inget negativt utan snarare tvärtom, herregud. Jag sitter och ler precis hela tiden, undra om det har sina anledningar? Det vet man ju inte förrän efteråt, men solen gör ju sitt just den här dagen iallafall och det kallar jag lycka. Bort med snön och kylan bara, jag vill göra något! Sätta mig på ett utecafé och ta en iskall öl. Men riktigt sånt väder är det ju inte, tror inte det tillåter. Men dagdrömma kan man :)

 
En bild från igår, jobbade ju som sagt kväll på 138
i Växhuset med världens bästa team som sagt vilket
bestod av mig, Zam och Mathilda + Michaela som tar
bilden då, det var ju ganska trevligt må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0