Snabb update

Gick iväg och gymmade 1,45 minuter tidigare och det kändes härligt (efter såklart), kände att jag blev av med lite ilska av det och jag körde verkligen så hårt jag orkade, mer kan man inte göra, men ett par hundra kalorier fattigare är hur grymt som helst!

Blev en riktig lyxmiddag här hemma som bestod av fläskfilé och baguett med vitlökssmör samt en härlig crabbsticksallad. Hur gott? Ni kan inte ana vill jag lova, bara för att ni ska avundas av min och Michaelas torsdagsrätt tänker jag lägga upp en bild, synd för er som är hungriga haha. Checka då!



Vid det här laget vet ni nog vad som väntar mig nu, inget annat än Halv åtta hos mig. Dom flesta tycker nog att det är "kul" att titta på matlagningsprogram om man ska göra något man själv vill testa på, men inte jag inte. Jag tittar för nöjets skull (och det gäller inte bara Halv åtta hos mig utan jag älskar verkligen alla matlagningsprogram!)


Kommentarer
Postat av: mathilda

såg riktigt gott ut ! (:

2011-02-04 @ 08:52:47
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

gott :D

gillar också halv åtta hos mig :)

2011-02-04 @ 18:52:02
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0