I love Alba



Den vackraste varelse mina ögon har skådat, hon är bedårande från topp - tå.


Så bara för att, så ska jag efter lunchen (ska köpa mig en sallad snart) gå och köra ett stenhårt pass på gymmet. Var på gymmet igår också men jag körde då verkligen inte fullt ut pga att jag hade huvudvärk, så det får bli idag istället. Och jag tror förresten det är bra för min ilska jag har i kroppen idag! Ska köra från 13-15 tänkte jag, och därefter möta Michaela på stan, kanske gå några ärenden och därefter bara åka hem och slappa.

En av mina arbetsledare berättade även att stenhårda pass på gymmet kan göra så att min huvudvärk släpper efter ett tag. Vad tror ni om det, kan det vara så att det faktiskt stämmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0