Free friday

Åkte hem till Joel igår och det var meningen att vi skulle se Pearl Harbour men icke, han glömde visst, shitsnake hehe. Så det fick bli ett på TV11, btw varför har alla inte TV11, är det inte meningen att alla ska ha det? Big Brother börjar ju för tusan där nu i februari och det kan jag inte missa!

Var "ledig" idag, eller kan säga att jag har framskjuten arbetstid för jag jobbar kväll. Nu drar vi igång musikcafét igen i Växhuset en trappa ner så att ni vet. Det är ofta ingen musik som tilltalar mig men vad gör man inte, drar med mig Michaela iallafall. Så jobbar även Zam, vilket roligt litet arbetslag :)

 

Michaela var ute efter nya örhängen så jag fick ta hennes eftersom jag skulle
köpa exakt likadana ändå, det visade sig att det var exakt likadana som mina
jag redan har i, sweet!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

använder Canon EOS 5D Mark II :)

2011-02-11 @ 21:40:07
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0