Big Brother

Jag skrev ju att jag skulle titta på Pearl Harbor igår vilket jag gjorde, världens mest sorgliga film. Jag gråter alltid lika mycket när Danny dör, jag blir smått (jävligt) kär i honom varje gång jag ser den där makalösa filmen och jag blir ledsen på riktigt också, det är det som är lite småjobbigt. Jag älskar dom där killarna! Måste ha som ny tradition att se den iallafall en gång/året.

"Danny, you can't die! You're gonna make it! You know why? Cause you're gonna be a father, a father Danny!"
- No Rafe, you are.


Buhuhuhuhu........



Det blev en sjujävla tajming också (eller lite sent dock men det gjorde inget) till Big Brother som började igår på TV11, vilken tur att jag hittade den kanalen hemma hos Michaela för ingen av oss visste att den fanns. Jag blev ivrig i hela kroppen, Big Brother - som jag har längtat!

När dom sökte efter en sexbomb och man fick se själva sökningen, smal midja med stora tuttar så jublade vi där hemma, så det händer något för jag är lite smått besviken på deltagarna, män som var 30+ är ju inte så jätteintressanta, men klart är det värt att titta ändå. Får hoppas att dom bjuder på massa drama och en kul vår :D det var kul med paret och den transsexuella damen iallafall.


Här är deltagarna i Big Brother 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0