Alla <3 dag

Alla stjärtars dag kan man säga, tycker det är ganska överskattat även om det var jag som ville att jag och Joel skulle ut och äta och sedan bio, men det är ju egentligen inget speciellt ändå. Det handlar väl egentligen om att spendera tid med sin älskade, eller visa sina nära och kära att man bryr sig om dom. Det är väl det hela den här dagen går ut på. Tycker förstås också att det är jättemysigt med en sån här dag om året. Det har jag alltid gjort, singel eller inte!

Men å andra sidan förstår jag ju alla singlar som tycker den här dagen är helt värdelös för att "man inte har någon att tillbringa den med" men det är ju en myt. Det lär ju alltid finnas någon människa i ens liv som man faktiskt uppskattar och vill visa kärlek och glädje till och åt? Så tycker jag iallafall, och det enda som skulle kunna förstöra den här dagen för mig någon gång i framtiden är om jag skulle bli dumpad just idag, så jag får se till att välja en bra film (valet blev mitt, för en gångs skull) så jag slipper bli dumpad :)



Har ni förresten några tips på filmer som visas på bio just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0