Skärtorsdag

Idag har vi gjort en tvårätters här på Tjej och killcentrum, min näst sista middag med dom. Det blev såklart en härlig påskbuffé och efterrätten blev en fruktsallad och nu är jag smällfet och har nog gått upp minst tio pannor. Men jag ska strax iväg och sola och gymma tänkte jag, väntar bara på att min tandläkare ska ringa upp så jag kan få en ny tid.

Vi ska nämligen till Cosmonova (på den dagen jag ska till tandläkaren egentligen), osv i Stockholm nästa onsdag men förövrigt så är jag ledig hela nästa vecka förutom den dagen då jag och Paolina har avslutning här och trampar in i jobb i maj, det känns för jävla skönt men jag kommer sakna "familjen" här också måste jag säga, men besök finns alltid på kartan :)

Med andra ord: det går bra nu, kompis det går bra nu!



Titta vilken söt en som följde med mig in i bussen och levde i min hand ett par minuter, vårkänslor ja tack. Lovelife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0