LG

Jag har en LG-telefon utan någon som helst batteri i och jag efterlyser en LG-laddare så jag vet om telefonen fungerar eller ej, det är en LG ISO800 om någon vet hur den fungerar? och look like this:



Annars får jag hälsa er alla en glad påsk, min påskhelg har varit ganska överdrivet (men skönt) lugn, jag får tänka på att jag är ledig hela nästa vecka och glajdar till Stockholm på onsdag. Det är ganska skönt, bojkottar iallafall hela påsken i år. Men annars då? Jag mår bra, hur mår ni osv? Jag och blogg har ingen gemenskap idag tror jag så jag slänger upp lite pix från igår så det livar upp lite :) nu ska jag ut och fortsätta på brännan! Harehej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0