God dag

Och som så många gånger förr ber jag om ursäkt för att jag inte alls skriver längre, överhuvudtaget, jag vet inte vad som hände med intresset men det har varit ganska mycket i luften förövrigt men here I am, jag lever än osv.

Jag kan uppdatera er lite.

Jag och Joel har gjort slut pga personliga skäl, kanske inget jag nämner i bloggen men det får vi se. Är det något någon undrar över så har jag ju kvar kommentarsfältet. Det var strax över tre veckor sedan vi gjorde slut och det är nog ingen nyhet längre om man säger så. Men jag mår bra över det här och har inte gått ner mig så det känns ändå helt okej även om en separation aldrig är rolig om man säger så.

Förmodligen får jag ett jobb redan i maj. Jag sökte Ung Resurs med hopp om att jag skulle komma in, vilket jag nästan säkert har gjort. Hela morgonen har tagit mig till att skriva ett så bra personligt brev som möjligt tills på onsdag då jag ska träffa arbetsgivaren och hela fadderullan. Jag slapp även Speed-datingen och fick köra på med att träffa arbetsgivare på en gång, så jag tror det går bra. Det är 50% jobb och 50%plugg och då har jag valt att läsa upp matematiken då jag har väldigt svårt för det. Så nu är jag riktigt taggad! Halvlön, here I go. Mer pengar än så har jag aldrig haft i min hand, så jag är väldigt glad och uppåt just nu :)

Förövrigt så mår jag jättebra och det känns i hela kroppen att även andra kan se det. Våren är här, påsken på G och jag har en veckas ledighet att ta ut innan(om) jag börjar jobba så allt flyter på. Wish me luck!


Ung dam pigg på livet. Äntligen vänder det

Kommentarer
Postat av: Michael Dahn

Naaw, jag beklagar det där med separationen..:( Men det är kul det där med din halvlön! ^^ Söt du är på bilden!

2011-04-18 @ 18:46:45
Postat av: Kicki

Tråkigt att det är slut mellan dig och Joel. Ha en glad påsk! Kram

2011-04-21 @ 07:31:30
Postat av: hanna

tack så mycket michael! och ja kicki, det är tråkigt men det fanns inte mycket mer att göra men jag hoppas verkligen vi kan vara vänner i framtiden. ha en glad påsk du/ni också :) kram!

2011-04-21 @ 12:55:37
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0