Varda

Ett sent kvällsinlägg blir det minsann,

nyss hemkommen från Michaela, eller nyss och nyss... Vi har haft en heldag med hårfärgning och solning (som dock inte tog nånting!) Fast den här gången i just det dubbelrummet på Oxen fick vi ha ett varsitt solarium iallafall så det kändes toppen, plus lite skitsnack på sidanom så har ni i stort sett hela vår dag uppskriven. Det var det det. Bajkade hemåt i mörkret så man blir väl sjuk efter den turen *ta i trä* mycket viktigt!



Igår hade vi somsagt avslutning på Varda för tjejligan, mycket god mat och efterrätt blev det och efteråt bjöd Nadia och jag oss själva på en drink, längesen man drack gott! Sen åkte jag hem till Joel och sussa sött med honom... Det var en trevlig dag! :)

Mmm! Nog om mig, jag avrundar just precis nu

Kommentarer
Postat av: bella

sv: haha jahaja på det viset:)

2010-09-15 @ 06:39:51
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2010-09-15 @ 07:30:04
URL: http://sevils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0