Ny kategori

Min handläggare eller vad man ska kalla det, på mitt centrum jag går (TKC@Växhuset) tycker jag är en person med lite olika talanger, menar inom media främst. Så jag ska få ha en liten fotodag. Ska få en uppgift eller välja en själv och gå ut och fota en dag i veckan och redigera i photoshop, kan ju bli jävligt kul för det är något jag kan göra i timmar om jag har rätt inställningar på kameran, min egna kamera dessutom. Sen tycker hon att jag borde visa upp bilderna, kanske någon slags utställning i Växhuset eller något. Men, jag skapar en ny kategori här på bloggen först och främst iallafall. Vi får se hur det blir, tråkigt för er? Synd. Själv tycker jag det ska bli kul! + att hon kanske väljer att se hur jag jobbar kring det även på fritiden, då vet ni. Välj själv att kika, eller inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0