Välkommen till Västerås

Det du inte vet om dig själv - vet alla andra!

Blir så trött på folk här hemma, man kanske skulle ta och stänga in sig i en stuga ett par månader så får folk snacka bäst dom vill. För nu är jag trött på det här. Vill folk förstöra för andra tycker jag man ska sköta det snyggt. Och för att folk inte har tillräckligt intressanta liv så måste dom göra mitt till lite mer intressant än vad det egentligen är va? Det är inte hur illa som helst hela dagarna varje dag. Fan vad jag är förbannad.

Att prata bakom ens rygg tycker jag tillhör mellan och högstadiet. Har ni problem med mig? Säg det till mig istället, snacka inte om det, det tillhör inte min vardag, okej om man får vad man förtjänar, annars, fuck you!

Kommentarer
Postat av: mathilda

så sant, de man inte vet om sig själv vet alla andra . sjukt fan !

2010-10-02 @ 19:59:24
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver att det tillhör låg o mellan statiet. men som jag hört har ju du gjort någonting mycket mycket mycket värre tillbaka. så som jag ser på saken är ju inte du så mycket bättre själv. varför inte svälja allt o visa att du är vuxen. du har inte alltid haft ett bra beteende när du druckit eller varit kåt. så varför om du tycker det är "barnsligt", hämnas med något som är värre o ännu mer patetiskt??

2010-10-03 @ 21:45:13
Postat av: hanna

haha, antar det är sandra som skriver utan att skriva ditt namn. vad är det jag gjort tillbaka? du ber din syster från sthlm ringa joel och säga åt mig att lämna dig ifred, när det enda jag gjort är att skrivit till dig via facebook och sms, inge mer! sväljer jag det här som du säger, så vet jag ju redan innan att du kommer fortsätta som tidigare, du har inte svalt det med sniskan och mig än! ett år senare...

2010-10-04 @ 10:31:53
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ej sandra som skriver. utan nån utanför det här med åsikter.

2010-10-04 @ 14:34:16
Postat av: hanna

om du är utanför det här så är jag inte riktigt med på hur du kan ha hört att jag gjort något mycket värre tillbaka? förstår inte ens hur du menar med "tillbaka". och så länge du inte känner mig (säger inte att du inte gör det, men du väljer att vara anonym så anar att vi inte står varann spec nära) så vet du nog inte hur jag blir när jag är full eller kåt :)

2010-10-05 @ 10:02:40
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0