This is how I want my tacos



Igår åkte jag med Ayd och hans morbror och Michaela till Gävle för att hämta hem den lilla stjärnan. När vi kom dit blev jag helt uppe i varv, Pitbull/Amstaffvalpar alltså, the sweetest thing in the world. Ville ta med alla valparna hem till Västerås och släppa lös allihopa i mitt hem, i min säng, skulle ha något att göra hela dagarna, vilka små underbaringar! Ett helt album på face för bara dom och Medina, hon låg i mitt knä nästan hela bilresan hem, åh!



Lilla tjejen!

Nu är jag hemma hos Joel, ska gå ut och ta en cigg och senare ska vi tydligen kolla på någon film. Hyrde film på Oxbacken för 2 dagar sen, försenad. Hoppas på att Ayd kan komma till Pettersberg och köra dit mig fram och tillbaka, då får jag träffa Medina andra gången! Hoppas på att hon känner igen mig :) älskar henne iaf redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0