Sno inte nätterna från mig

Den här hostan alltså, den dödar mig sakta men säkert. I'm a survivor men ändå. Onsdag och jag är sjukskriven idag med, var hemma igår också. Snart får det ju ge med sig och ställa sig på min sida istället, och på min sida finns inga sjukdomar att vara rädd för.

Emelie försöker tvinga med mig ut någonstans på fredag men jag måste ju neka, min förkylning och krogen går inte ihop. Som att jag skulle gymma och simma idag, men för det första var jag sjukskriven och för det andra borde jag nog hålla mig ifrån krogen, gymmet och simhallen, ack ack, det här är inte lätt. Alkohol överhuvudtaget får mig att vilja spy!

Förresten har jag inte sovit bra på flera nätter, svårt att somna, vaknar mitt i nätterna, what's going on?!

Kommentarer
Postat av: vicky

Haha ja precis , sen va de ju faktiskt dagen efter jag varit där jag fick huvudvärk märkliga folk de finns ;) Kram!

2010-10-27 @ 11:38:06
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: hanna

Haha, ja det kan man verkligen säga! Jaja, du kämpar på bra med allt tycker jag :) Hälsa lillMilo!

2010-10-28 @ 11:33:52
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0